close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שלא ידעתם על בחירת אינסטלטור

מערכת שורשכה אדר ב, תשעו04/04/2016

החל מבחירת ספר מקצועי ועד לבחירת אינסטלטור אמין

תגיות:

אין שום ספק שהקושי בבחירת איש מקצוע אמין ואיכותי הוא קושי שרבים מאתנו מתמודדים איתו על בסיס יום יומי. החל מבחירת ספר מקצועי ועד לבחירת אינסטלטור אמין, כל אחד נתקל בבעייתיות של חובבנים שמתחזים לאנשי מקצוע ובסוף יוצרים רק נזק ובלגן. לכן חשוב לא להתפתות למחירים הנמוכים או למילים היפות ולבחור רק בבעלי מקצוע מקצועיים ואיכותיים. אל תילחצו ואל תפעלו מתוך דחף וחוסר סבלנות, תמיד תשקיעו זמן ואנרגיה כדי לבחור בבעל מקצוע מקצועי ואיכותי בלבד. אומנם כאשר מדובר בתקלות קטנות כגון סתימה בכיור או טפטוף מהברז, כל מי שיש לו זוג ידיים טובות ומעט ידע טכני יוכל לפתור את התקלה. אך כאשר מדובר בעבודות גדולות ומורכבות יותר, כגון החלפת צנרת או טיפול בצינור שהתפוצץ, מומלץ לא להתפשר על איכות ומקצועיות.

טיפים ועצות מעשיות בבחירת אינסטלטור מקצועי
הכי חשוב, לפני שמזמינים אינסטלטור ולפני שנותנים לו להתחיל לעבוד, קחו נשימה עמוקה ותספרו עד שלוש. אל תתנו ללחץ לשבש לכם את היכולת לבחור בעל מקצוע מתוך שיקול דעת ולא מתוך חוסר סבלנות. לפני שבוחרים בשרברב, מומלץ לבדוק המלצות וחוות דעת. לא תמיד מספיק לשאול חברים ומשפחה, היות ולא כל האינסטלטורים מתמחים באותם התחומים, ועבודה מוצלחת של פתיחת סתימה לאו דווקא מעידה על ידע ומיומנות בהחלפת צנרת ראשית. כמו כן, כמה המלצות בודדות לא מספיקות בשביל מדגם מייצג, לכן אל תתעצלו וכנסו לאינטרנט. האינטרנט מציע מגוון אתרים שמאפשרים לדרג בעלי מקצוע שונים לפי רמת המקצועיות שלהם. מדובר באלפי גולשים שנותנים את חוות דעתם, לכן זהו מדגם הרבה יותר מייצג מאשר חבר בודד או בן משפחה שזכה בשירות מוצלח מהשרברב. כמו כן, לפני שמזמינים שרברב תבדקו תמיד מתי הוא יכול להגיע ומה עלות העבודה. המחיר משתנה משרברב לשרברב לכן כדאי לוודא מראש, כך גם הזמינות וזמן ההגעה. אם מדובר בתקלה דחופה, כמובן שתעדיפו שרברב שיגיע תוך שעה ולא מישהו שפנוי רק בעוד יומיים.

לסיכום, בעיות אינסטלציה הן צרה צרורה לכל הדעות. מדובר באי נוחות מתמדת שמלווה לעיתים קרובות גם בתחושת חוסר אונים משווע. בחירה של שרברב איכותי ואמין יכולה להקל משמעותית על המצב ולפתור לכם את הבעיה אחת ולתמיד. שימו לב שהזמנת שרברב בשעות הערב או בימי שבת וחג תעלה לכם ביוקר, לכן אלא אם כן מדובר בתקלה דחופה, מומלץ בחום להמתין לשעות הבוקר או הצהרים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה